Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

5 januari 2015

drygt 13 kg tidningar blev en pärm

Nu hittar jag bättre det som intresserar mig, typ trädgårdar jag besökt.
Tungt för mej att bära till återvinningen, lärde av Maria att göra en pärm.

6 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Jag har börjat göra pärmar men av någon anledning så dog det projektet ut.
Dags att ta tag i den igen.
Tack för påminnelsen.
Annika

Hannele sa...

Annika, nu på vintern är det bra tid för det.

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Man får bara inte glömma att rensa i pärmarna efter några år, det är mitt projekt just nu. Alltför många sparade idéer som jag aldrig gör nåt av :-)

Hannele på Hisingen sa...

Karin, precis, men jag sparar mest trädgårdar jag besökt :)

Anonym sa...

Ordning och reda är alltid bra! Ibland är jag duktig, men ibland är det si och så!

Hannele på Hisingen sa...

Lena i Wales, sporadiskt försöker jag få ordning, nu har jag tidningar för tusentals kronor (!) som jag knappt hunnit titta i... jag har slutat att prenumerera.