Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

28 december 2014

årets julklapp?

Aftonväska av betongsäck är fräckt.
selfie-pinne kanske blev årets julklapp?

8 kommentarer:

Sylvia sa...

Redesign er jo så inn nå. Vesken er kjempetøff!!
Det andre er vel spionytstyr???? Hi hi
Håper du nyter dagene, Hannele.
Klem

♥ Hannele på Hisingen sa...

Sylvia, väldigt fräck återvinning!
Ha det gôtt ♥

Ann-Christin sa...

Cool väska! Jag fick ingen selfiepinne men däremot ett aktivitetsarmband :-)

ANNA-LYS sa...

Gillar väskan skarpt!
Ego-pinnen kan jag vara förutan ;)

♥ Hanneles bokparadis sa...

Ann-Christin, jag gillar verkligen väskan, men du är ju aktiv även utan armband ♥

Anna-Lys, väskan är helfräck, finns i huvudstaden.

Annika Christensen sa...

Vilken fräck väska och fotopinnen var ju mitt i prick. Rätt paket till rätt kvinna. Skall bli kul och se vad du fixar för roliga bilder framöver.
Allt gott
Annika

♥ Hannele på Hisingen sa...

Annika Christensen, och jag ser fram emot dina fina bilder och idéer ♥

Klimakteriehäxan sa...

Hamnar inte på min must-have-lista. Har väldigt lite bruk för aftonväska och selfie-pinne ... - näää!