Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

8 september 2013

Min 5:2 diet funkar

Jag äter vanlig mat 5 dagar och tårta bara 2 dagar i veckan.

17 kommentarer:

Gunnel sa...

Den dieten vill jag med följa.

Merja sa...

Låter som något för mig:)
Ha det gott!

Hannele sa...

Gunnel, kräver karaktär...

Merja, ha en fin dag!

znogge sa...

Låter perfekt :-)

Klimakteriehäxan sa...

Själv kör jag väl 7-7. Dvs äter veckans alla dagar, tårta dock ej inplanerad, men kan självklart förekomma!

Hannele på Hisingen ♥ sa...

znogge, jo, man ska ju ha balans.

Klimakteriehäxan, jag tackar inte nej till lite fest.

Ruben sa...

Jag äter tårta 5 dagar i veckan och vanlig mat 2 dagar. Funkar inte alls!
/Ruben

Jael sa...

Bra att veta att det funkar på det där sättet också;D

♥ Hannele sa...

Ruben, en sån tuff vecka har jag haft ibland och faktiskt gått ner!

Jael, jo, man blir glad i gott sällskap :)

minna sa...

Jag hänger på! Äntligen en diet maken kommer att älska=)

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Minna, hihi :)

Helga sa...

Hahaha... den 5:2 dieten gillar jag :)

Hannele sa...

Helga, jag med :)

Inga M sa...

Aha, kreativt! En egen variant av 5:2! :-)

♥ Hannele sa...

Inga M, väl testat :)

Titti/Hellre barfota än boklös sa...

Underbart! :-D

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Titti, riktigt mysigt ;)