Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

7 augusti 2013

Vem packar din väska?

Klicka: Varannan man packar inte sin egen resväska. Hur gör du?

10 kommentarer:

Ruben sa...

Om skjortorna inte ska bli så skrynkliga behöver man lite hjälp!
Men, annars sköter jag mig rätt bra!

Ha det gott!
/Ruben

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Ruben, jag tror inte jag har strykit en herrskjorta...

Ruben sa...

Jag menar vikningen, stryker gör jag själv! Vad sa du nu då?!
/R

♥ Hannele sa...

Ruben, gott, jag blev lite orolig.... ;)

znogge sa...

Här packar var och en sin egen väska! En självklarhet tycker jag...

♥ Hannele sa...

Znogge, annars hittar man ju inte....

Jael sa...

Min ex hjälpte mig alltid med packningen.Han kunde vika kläder bättre än jag......

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Jael, alla kan vika bättre än jag :)
Men jag packar själv ändå...

Inga M sa...

Men herregud, vem skulle annars packa resväskan???? Min man skulle absolut inte kunna. Jag drar ju med mig grejer för lång bortavaro och för alla eventualiteter.

♥ Hannele sa...

Inga M, så du packar din mans väska...?
Eventualiteter kan man köpa.