Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

29 augusti 2013

Cykel till jobbet i morgonsolen

Härligt att bo på en ö, ca 10 km till jobbet.

7 kommentarer:

znogge sa...

Perfekt att kunna cykla till jobbet :-)Massor med gratis motion på köpet!

Ann-Christin sa...

Jag cyklade måndag & tisdag. Numera tar jag alltid vägen via Björlanda istället för längs 155:an, det är så fint på morgonen! Jag gilalr också att komma från landet, via villaområdena innan man kommer in till stan. Men jag har ju nästan 20 km till jobbet så jag orkar inte cykla varje dag...

Ruben sa...

Risken är ju att komma för sent med så fina vyer längs vägen!
/R

Hannele på Hisingen sa...

Znogge, gratis är gott!

Ann-Christin, eller hur, jättevackert i morgonsolen!

Ruben, den risken får man ta :)

Helga sa...

Riktigt bra för hälsan, miljön och för själen...

Jael sa...

Det ser så vackert ut:)

Hanneles paradis sa...

Helga, billigt också :)

Jael, vi bor väldigt vackert.