Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

20 augusti 2013

Min nya rosa handväska

Kunde inte låta bli att köpa.

19 kommentarer:

Ruben sa...

Riktigt tuff, passar en trädgårdsentusiast!

/R

Hannele på Hisingen sa...

Ruben, eller hur :)
Du kan få låna den...

Ann-Christin sa...

Jättefin!

Hanneles bokparadis sa...

Ann-Christin, känns att den passar mej ;)

NinaH sa...

Waoo! Ett nytt handväskefynd! Du kan finna, du!!;-)

Cicki sa...

Wow, vilken handväska. Undrar om man kan kopiera den....:-)

Hannele sa...

Nina H, ibland har jag ögonen med mej :)

Cicki, jag skulle inte klara av det...

Cicki sa...

Tror inte jag heller klarar det. Den är unik, din väska.

Hannele på Hisingen sa...

Cicki, eller hur :)

znogge sa...

Som gjord för dig :-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, det tycker jag också...

Inga M sa...

Oj var det en handväska, vilken tuffing)!

Merja sa...

Passar dig perfekt med färgen och allt:)

Ruben sa...

Vi har sett din handväska! Nu får du komma upp med något nytt! ;-)

/R

Hannele på Hisingen sa...

Inga M, det tycker jag med :)

Merja, eller hur!

Ruben, jag jobbar på det...

Klimakteriehäxan sa...

Självklart skulle du ha den! Den är ju gjord till dej!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, känner mej väldigt bekväm men den.

Helga sa...

Köpte två såna i London för några år sedan. En vit och en svart! Din rosa är ju knalligt fin!!!

Hannele på Hisingen sa...

Helga, hoppas du använder dem :)