Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

3/07/2013

jag döpte en bergsformation

Följde med sonen när han klättrade upp på en ovanligt fin rak mossfri spricka.
Alla bergsformationer får ett namn och beskrivning i klättrarnas klätterbibel.

6 kommentarer:

Znogge sa...

Imponerande minst sagt! Har du testat själv någon gång?

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Znogge, en gång för länge sedan, jag är höjdrädd, detta kräver mycket träning.

Znogge sa...

Det kan jag tänka mig!

♥ Hannele sa...

Znogge, och just denna spricka har nästan svårighetsgraden 6, inget för nybörjare.

Filifjonkan 1 sa...

Hej Hannele nej jag äter inte korv idag fniss.jaha du är i farten och flänger ikring i bergen ja det får då jag sluta med numera mina armar fixar inte det int fingrarna heller men jag kan döpa dem hihi,,,,

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Filifjonkan, döpa är ungefär vad jag klarar av, kul att få följa med barnen ibland.