Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

15 december 2010

G-klav på dörren

Testade för första gången att göra egen dörrkrans. Av resterna gjorde jag en G-klav, det tyckte passar min musicerande familj, Nina H inspirerade mej.

16 kommentarer:

Mia sa...

Nämen, vilken fin G-klav och vilken toppenidé! :)

Trevlig helg!
Kram Mia

♥ Hannele sa...

Mia, inte alls så svårt :)
Ha en fin helg, kram.

stadtgarten sa...

Your wreaths are beautiful!
Have a fine weekend, Monika

Merja sa...

Snyggt jobbat Hannele! Men var hittade du material...vill också men...det är ju fullt med snö i skogen!!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Monika, vielen Dank :)

Merja, jag gick på en liten kurs.

Znogge sa...

Trevligt och personligt!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Znogge, egentligen svårare än jag trodde.

NinaH sa...

Great! Så fin den blev! Och kransen också!!
Kul få vara inspiratör!;-)

♥ Hannele sa...

Nina H, tack för en bra idé :)

AnnCharlotte sa...

Vacker krans...det är kul att gå på kurs och få inspiration ;)
G-klaven är också fin såklart ;)

Helga sa...

Jättefin krans och kul idé med g-klaven också!

Här har vi festat idag!

LindaLunda sa...

GÖRFINA!!!!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Ann Charlotte, kul men svårt, tyckte jag.

Helga, fest låter toppen :)

Linda Lunda, man får massa idéer i bloggvärlden :)

Lillemor sa...

ex.Fina o välgjorda! Brukar göra krans men den blir mkt spretigare. G-klaven var ju toppenkul. Man skulle ju kunna göra bokstäver m.m. också. Husnumret t.ex.

skogsnuvan sa...

Det blev ju jättesnygg med den kransen.

♥ Hannele på Hisingen sa...

Lillemor, jag är inte speciellt pysslig, det gröna var svårt, jag bara fuskade :)

Skogsnuvan, maken kommer hem i kväll, vi får se, vad han tycker om G-klaven.