Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

10 juni 2010

Sissinghurst igen

Här sitter jag i min favoritträdgård och bara njuter.

14 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Lyckost dig...är väldigt avis skall du veta.
Ha det fortsatt gott
Annika

Trädgårdsdrömmar sa...

Vilken fin bild. Du ser verkligen ut att trivas med livet. Dit skulle jag också vilja åka någon gång. Njut på bara!!!
Kram Carina

Johnna G sa...

Åååå så härligt! Förstår att du njuter... klänningen du har på dig, mycket vacker!

Gunilla sa...

Oj vad njutbart du verkar ha det , du passar verkligen in i omgivningen.
Lyckans ost dit skulle jag gärna vilja fara någon gpång.

Njut av allt
Kramen/Gunilla

Timjan o Akleja sa...

Var härligt det ser ut! Du passar verkligen in! :)

Fortsätt njuta av resan!

Merja sa...

Det förstår jag:) Hoppas också komma dit en dag.

Sommarträdgården sa...

Ja det förstår jag,man kan inte ha klackarna i taket jämnt:)

Tant Grön sa...

Du ser ut att känna dig hemma i just den stolen, det är helt uppenbart. Ha en underbar Englandstur!

Nina sa...

Japp, trädgårdar ska man ha till att njuta i.

Britt sa...

Det är en trädgård som jag också skall åka till //Britt

Klimakteriehäxan sa...

Verkar himla trevligt! Köpte du handväskan i London, jag har bara sett den där och sen en gång på trädgårdsmässan i Älvsjö (ångrar hela tiden att jag inte köpte en, på nåt av ställena)

Helga sa...

Det ser underbart ut!

Hannele på Hisingen sa...

Annika Christensen, jo, jag har haft det bra.

Carina, Sissinghurst är en av mina favoriter.

Bondjantan, tack, klänningen kommer från Gudrun Sjödén.

Gunilla, jag tycker väldigt mycket om England, kram.

Timjan o Akleja, jag känner mej som hemma :)

Merja, värt att åka till.

Hannele på Hisingen sa...

Carina, man måste ju vila ibland :)

Tant Grön, tack, jag har sett mycket vackert.

Nina, helt rätt.

Britt, Sissinghurst är en inspirerande trädgård.

Klimakteriehäxan, handväskan är köpt i Göteborg, med den är illa medfaren, varit med om mycket :)

Helga, det ÄR underbart..