Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

18 juni 2007

Lite tantsnusk

Kungsgatan, se men inte röra.

34 kommentarer:

Anonym sa...

Mums........ suíkke en steg i varmen :-)

Hannele på Hisingen sa...

Marianne/København, hihi :)

Anonym sa...

Godmorgon Hannele..
Hmm oj då tja inte så illa lite "ögongodis " kan man säga.
Ha en bra dagF

Anonym sa...

Filijonkan, lite ögongodis kan behövas, så man orkar slita och släpa..

Helena sa...

Nope, han passar inte min smak...

Anonym sa...

Helena, då får jag ju behålla honom för mej själv :)

Jill Wegerup sa...

Lite väl insmord, men annars fin bräda...

Hannele på Hisingen sa...

Jill, lägger man sej mitt på Kungsgatan, så får man tåla lite stilpoäng ;)

Anonym sa...

Ja du! Den kroppen skulle man ha. Det hade varit något att sättta i presentationen i min smedja.
Då skulle jag slå dig flera gånger om i besök och kommentarer!
Men jag är ändå jöjd som jag är!

Anonym sa...

Smeden Bengt, det är bara att sätta i gång och träna ;)

n o r d i n g å r d e n sa...

Tja, det är väl tur att Kungsgatan där är en gågata ; ) Jag förstår att den röda kannan blev till att följa med dej hem, jättefin var den!! Mari.

Anonym sa...

Mari, ja, tänk om man kört bil :)

Christina sa...

Snyggt, kul att vi får lite manliga objekt också, vi tanter, att titta på:)

Anonym sa...

Christina, precis ;)

Strumpstickan sa...

Hahahahahahahaha.....!

Hannele på Hisingen sa...

Strumpstickan, :-)

Lily of the valley sa...

Du är för rolig! ;) Nej, lite ögongodis skadar inte. Hihi...
Kram
Lily :D

Rabbetaskan sa...

Man kan behöva lite "gott" att titta på. Bli hungrig ute och äta hemma som jag brukar säga.../ Pia L

Anonym sa...

Lily, visst, vi tanter behöver också ögongodis ;)

Pia, det var ju ett bra uttryck ;)

johanna sa...

nej usch jag tycker han ser slemmig ut.

Hannele på Hisingen sa...

Sericea, bilden kanske inte är den bästa, men jag har dräglat över honom några dagar i tidningen :)

Anonym sa...

Om det heter tantsnusk när det är en nästan näck kille...

vad heter det då när det är en nästan näck tjej?

Gubbsnusk?!

Den där kan man titta på utan att misströsta.

Hannele på Hisingen sa...

Nina, jag vet inte, gubbarna har ju alltid haft sitt att titta på, bekymrar mej inte om dem.. Jag tror att affischen vill följa med mej hem ;)

JULIEK sa...

Jamen litt tantsnusk måste man ju ha. Snygg bild he he : )

Lily of the valley sa...

Ja, visst behöver vi det. ;)

Nygammalt sa...

Tack! den vågen är mig kär, för den har stått hos min kära farfar.

Mannen på bilden borde dock ha haft ett par badshorts på sig ístället eller blivit beskärd vid midjan, he he! ;)

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Jag älskar Dolce& Gabbanas Light blue! Men han...nopp för smörig för mej! Kram Tyra

Hannele på Hisingen sa...

Julie, eller hur ;)

Lily, håller med dej ;)

Nygammalt, saker med historia är fint.
Tja, har inte tänkt på det ;)

Tyra, har ingen erfarenhet..

Mina prylar sa...

Inget för mej inte i min smak...;)

Anonym sa...

Cia, då blir det i alla fall inte slagsmål :)

Anonym sa...

Haha. Jag såg den häromdagen, den är ganska vågad.

Hannele på Hisingen sa...

Kix, den kroppen - och hans blick gör mej lite knäsvag :)

hpy sa...

Inget slagsmal med mig heller. Inte min typ.

Anonym sa...

Hpy, så bra då, han är ganska ung också :)