Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

19 februari 2007

Vikingarännet

Sonen har åkt 80 km skridskor på 3 timmar och 39 minuter!
Jag är riktigt mallig mamma.

8 kommentarer:

Jill Wegerup sa...

Det försåt jag att du är! Strong prestation.

Anonym sa...

Inte dåligt lång på skridskor.. min son åker just nu... /åsa
http://asas.tradgardsblogg.se/

Ingrid E sa...

Han gjorde en riktigt rejäl prestation! Undrade om du skulle kunna undgå att nämna det på din blogg. :-)

Anonym sa...

Jill, det tycker jag.

Åsa, dom hade väldig tur med isen och vädret, sånt går ju inte planera.

Ingrid, tack för att du hjälpte honom med uppladdningen.

Anonym sa...

Hej. Det finns en förklaring till dig från mig ang korv,,fnissar Så får man ju passa på att gratta sonen till långfärdsskridskotiden. Bra jobbat, Förstår du är en stolt moder.. det är ljuvligt att ränna på spegelblank is en solig dag med ryggsäck och ostmackor och choklad stt dricka vid en rast. .

Anonym sa...

Filijonkan, ja, han njöt, fin is och bra väder.

Anonym sa...

Grattis med sønnen! For en prestasjon!
Og Hannele, det bildet av deg der du ligger på benken....det er DEG!! Det er det du må bruke hele tiden!

Hannele på Hisingen sa...

Sylvia, jag är så stolt över sonen.
Maken gillar också denna bild på mej :)