Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

20 januari 2007

Snow on Hisingen

Familjens cyklister har vinterdäck på cykeln.
Lasrararna_i_vinteride vid berget.
Buxbom syns fint under den vita snön.

10 000 besökare
I oktober lyckades jag installera en räknade i min blogg och den visar att jag haft 10_000 besökare, hundra varje dag. Otroligt, lite spännande också. Så mycket trevligt folk man har lärt känna och jag lär mej något nytt varje dag.

18 kommentarer:

Lis vom Lindenhof sa...

Nächste Woche soll es endlich auch bei uns schneien, hurra!!!!!!!

JULIEK sa...

Jøss nu har ni fått det vita mysiga ni også. Det er ju litt trevligt da : )

Anita sa...

Der Garten mit Schnee sieht bezaubert aus, very very pretty!
Wir haben noch immer keinen Schnee, nur Strum...;-((

Tankevågor sa...

Nu snöar det här i Stockholm också i kväll. Alldeles vitt ute.

Hannele på Hisingen sa...

Lis, vielleicht.

Julie, jag njöt av ljuset, så länge det varade.

Anita, es ist bezaubert, aber nicht mehr..

londongirl, nu regnar det...

Anonym sa...

Ja, här i Tensta snöar det också. I bästa fall blir det pulkaväder i morgon!

Anonym sa...

Så kom vinteren til dere også...Her er det bare storm og sludd....

Ha en fin helg!

Theresa/Tette sa...

Hej och hopp. Orkan förra helgen och snö nu - börjar ni inte bli lite mätta på väderlekarna...? Hoppas att ni inte blåste bort förra veckan.
Det ser dock väldigt mysigt ut just på dina bilder! Nästa lite julstämmning (Fniss) - bättre sent än aldrig kanske...

Hannele på Hisingen sa...

Annelie, nu ösregnar det rejält..

Karna, bara tillfälligt, nu stormar och regnar det igen. Ha en fin helg du också.

Tette, visst är det helt otroligt och nu har sonen hastigt flyttat till Umeå och fryser i snön..
Nej, vi blåser inte bort, njuter bara :)

hulukvarn sa...

Hej Hej! Grattis till 10 000 besökare, jag började blogga så sent som förra torsdagen, idag har mitt besökarantal varit över femtio så jag förstår om du är nöjd, tack för alla intressanta inlägg..

Hannele på Hisingen sa...

hulukvarn, tack. Visst är det spännande att blogga, lycka till.

Anonym sa...

Du har i alla fall fått se snö denna vinter, alltså. Fina bilder blev det.

Grattis till 10 000!

Anonym sa...

Hej Visst är det kul med räknare kolla under all text i min högra manual där har du hos alla som lagt ut det hur många som är inne eller har varit inne det slår om kl 24 varje dag och börjar på noll. Mycket praktiskt Ingår i blogga gratis sida,

Hannele på Hisingen sa...

Nina, tack, man får skynda sej för att hinna ta snöbilder här :)

Filijonkan, min räknare är också gratis. Det är väl inte kul att börja på noll varje dag?

Anonym sa...

Här är det snö med! Härligt och inte...

Kan inte lämna kommentar på annat sätt än detta...

Manon

http://manon.blogg.se

Anonym sa...

grattis till 10000. jag skulle aldrig lyckas att installera någon räknare.
kul för er att ni fått lite snö-
här har det vräkt ner hela helgen och man har tröttnat på snöskottning för länge sedan. men det är väl så det är,
först inget sen inget och sen allt på en gng.

Anonym sa...

Så många om dagen jösses en annan kommer nog bara upp i ca 40 o det tycker jag är mycket för att vara mig.

Hannele på Hisingen sa...

Manon, jag älskar att skotta snö, älskar att göra snögubbar, älskar ljuset..

Cia, tackar. Här har det regnat lite för mycket. Jag ser snöskottning som gratis motion :)

Ann-Marie, jag tycker nog att 40 besök är mycket, men jag får lite besök från utlandet också :)