Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

31 oktober 2015

papper eller skärm?

Tycker det är skönt att ligga kvar i sängen med iPad på helgerna.

10 kommentarer:

Inger sa...

Både och! Eller hur.

♥ Hannele på Hisingen sa...

Inger, det tycker jag, beroende på tillfället!

Klimakteriehäxan sa...

Jo, man tvingas vänja sig. Fast papper är ändå härligt ...

♥ Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehaxan, skönt i alla fall att papperstidningen blivit mindre...

Annika Christensen sa...

Jag har ingen padda men det är ju snart jul.
Annika

♥ Hanneles bokparadis sa...

Annika, väldigt praktiskt, skriv till tomten.

Gunnel sa...

Jag läser gärna på iPaden, men inte i sängen...tycker det är svårt att läsa tidning eller böcker också där. Får kanske skylla på mina progressiva. Trevlig söndag.

♥ Hannele på Hisingen sa...

Gunnel, jag har också progressiva, men läser utan glasögon :)

Helga sa...

Jag gillar fortfarande att ha just morgontidningen i papper men skulle jag bli missnöjd med vår tidning skulle jag lätt kunna ta bort den. Det är rätt dyrt med papperstidning.

♥ Hanneles bokparadis sa...

Helga, helt billigt är det inte.