Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

31 oktober 2015

papper eller skärm?

Tycker det är skönt att ligga kvar i sängen med iPad på helgerna.

10 kommentarer:

Inger sa...

Både och! Eller hur.

Hannele på Hisingen sa...

Inger, det tycker jag, beroende på tillfället!

Klimakteriehäxan sa...

Jo, man tvingas vänja sig. Fast papper är ändå härligt ...

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehaxan, skönt i alla fall att papperstidningen blivit mindre...

Annika Christensen sa...

Jag har ingen padda men det är ju snart jul.
Annika

Hanneles bokparadis sa...

Annika, väldigt praktiskt, skriv till tomten.

Gunnel sa...

Jag läser gärna på iPaden, men inte i sängen...tycker det är svårt att läsa tidning eller böcker också där. Får kanske skylla på mina progressiva. Trevlig söndag.

Hannele på Hisingen sa...

Gunnel, jag har också progressiva, men läser utan glasögon :)

Helga sa...

Jag gillar fortfarande att ha just morgontidningen i papper men skulle jag bli missnöjd med vår tidning skulle jag lätt kunna ta bort den. Det är rätt dyrt med papperstidning.

Hanneles bokparadis sa...

Helga, helt billigt är det inte.