Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

21 januari 2015

kramens dag ♥

En av mina favoritdagar ♥

11 kommentarer:

Andra året i Hjo sa...

Aj då, får skynda mig att krama hustrun - och hunden.

helga sa...

Kramar tycker jag om!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Hjo, skynda dej :)

Helga, jag med ♥

Rost och rädisor sa...

Jaså, vart tog den vägen då?

Jael sa...

Jag visste inte att det finns en sådan dag;D

♥ Hanneles bokparadis sa...

Anette... kramarna?

Jael, kanske 356 såna dagar ♥

Anna/notonmusic sa...

Kramade min ungdomskör idag, de visste att det var kramens dag idag, inte jag :-) Kram till dej Hannele

♥ Hannele på Hisingen sa...

Anna, så trevligt! ♥
Kram

znogge sa...

En mycket viktig dag och på skolan kramades det hejvilt!

Kram en dag för sent ;-)

Annika Christensen sa...

Va är det kramens dag på min födelsedag?
Hade jag ingen aning om?
Tack för det.
Kram på dig
Annika

♥ Hannele på Hisingen sa...

Znogge, trevligt!

Annika Christensen, grattis ♥