Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

29 augusti 2014

Lycka är att bo på en ö

Jag känner mej rik.
 

12 kommentarer:

Metronyx sa...

Jamen det måste ju vara höjden av glädje. Som ett eget litet drottningarike : D

♥ Hannele på Hisingen sa...

Metronyx, i allra högsta grad :)

Ruben sa...

Nej, nej, nej – lyckan är att ha ett berg!

/Ruben

♥ Hanneles bokparadis sa...

Ruben, lycka är att ha både och ♥

Helga sa...

Lite som vi har det på landet vid stugan. Den sortens rikedom är värd så mycket mer än pengar!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Helga, vi har allt, även en buss till Göteborgs centrum på 20 minuter :)

Ruben sa...

Men varför i hela friden skulle någon vilja till Göteborgs centrum?
/Ruben

♥ Hanneles bokparadis sa...

Ruben, så sant så, jag har inte heller varit i Göteborgs centrum nästan på hela sommaren! Men i kväll ska maken och jag på bio för att se Guardians of the Galaxy - förra gången valde jag film ♥

znogge sa...

Det förstår jag! För mig är lycka att bo på ett yttersta näs...

Hanneles paradis sa...

Znogge, då är vi båda nöjda :)

Ann-Christin sa...

Jag håller med!

♥ Hanneles bokparadis sa...

Ann-Christin, tänk att vi har nästan allt här!