Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

24 februari 2013

Har inte plats för maken

Vilken tur att maken läser e-böcker, annars skulle jag inte ha plats för honom. Jag tror jag har slagit rekordet flest bokhyllor per rum.

12 kommentarer:

Inger sa...

Böcker ger en ombonad känsla.
Ha en bra dag!

♥ Hannele sa...

Inger, det tycker jag också!

Znogge sa...

Så där kom han undan med blotta förskräckelsen då ;-)

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Znogge, jag var ju inte precis på väg att slänga ut honom... men borde kanske rensa bland alla böcker ;)

Klimakteriehäxan sa...

Man borde nog det. Rensa bland böckerna. Innan de tar över allt utrymme ...

♥ Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, jag har tio års projekt...

Znogge sa...

Finns det bara hjärterum så...

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Znogge, så får även en make plats ;)

Maria - JAG BLOMMAR sa...

Undrar om man får samma känsla om man läser en e-bok. Jag kan som bli lite ordblind när jag ska läsa på skärm av någon anledning...

♥ Hannele sa...

Maria, det finns nu väldigt bra och läsvänliga skärmar; på natten ställer maken in svart bakgrund och vit text, stör inte...

Helga sa...

Tur för dig att han tar så lite plats då... :)

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Helga, eller hur :)