Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

22 september 2011

Alltid redo

Kontanter, karta, näringsdryck och väska ifall jag hittar någon bok på Bokmässan.

15 kommentarer:

Inger sa...

Åh, bokmässan låter trevligt:)

♥ Hannele på Hisingen sa...

Inger, bor man i Göteborg, är det dumt att missa.

Znogge sa...

Kan man komma därifrån utan bok ;-) Jag har i alla fall aldrig lyckats!

Hoppas du gör många fina fynd.

♥ tant Hannele sa...

Znogge, så tänker jag i början ;)

Fru Gårman sa...

Vilka härliga väskor! :)

♥ Hannele på Hisingen sa...

Fru Gårman, handväskan fick jag av min son :)

Helga sa...

Åh, det låter som du kommer att få trevligt!

AnnCharlotte sa...

Åååå...bokmässan. Kul, skulle jag också vilja gå på...

♥ tant Hannele sa...

Helga, bokmässa är alltid trevligt.

Ann Charlotte, man blir helt snurrig av alla böcker..

Nellie - Sockertussen sa...

mycket fina färger måste jag säga ;)

♥ Hannele på Hisingen sa...

Nellie, eller hur, sonen köpte handväskan.

NinaH sa...

Men det gjorde du inte, va?!;-) (Hittade bok alltså...) Ujujuj vad jag är avundsjuk på er som bor nära - eller de som av andra skäl- och kan besöka bokmässan!! Men vi har bekanta som nu som pensionärer äntligen kan åka dit. Så kanske vi också har något att se fram emot?!;-)

♥ Hanneles bokparadis sa...

Nina H, en del böcker hittade jag, lite bortskämd är man när man bor i Göteborg ;)

Inga Magnusson sa...

Tur att Du tog med Dig en så här stor väska!

♥ Hannele sa...

Inga Magnusson. eller hur :)