Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

26 augusti 2011

Yoko Ono och jag

Jag skrev i Yoko Onos Wish Tree, fast jag inte önskar något.
Passade på att klappa kossorna på Wanås slott, vi dricker ju mjölk därifrån.

13 kommentarer:

skogsnuvan sa...

Om du inte önskar något måste du vara helt unik. Vete gudarna om jag tror dig. Nog måste du väl ha någon liten ynka önskan.

♥ mormor Hannele sa...

Skogsnuvan, jag har ju allt och önskar bara att familjen har det bra ;)

Suss o Kai sa...

Vad häftigt :) va de många önskningar i trädet? Kram Suss

Gerda-Thyra sa...

Oj... så kul!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Suss, många träd fanns det.

Gerda-Thyra, Yoko Ono hade gittat på massa kul.

Znogge sa...

Då sak man visa lite omtanke oc h hälsa!

♥ Hannele sa...

Znogge, mot kossorna, ja.

helga sa...

Alltid kan man väl önska något för världens barn t ex. Vackert träd!

Fina kossor också :)

♥ Hannele sa...

Helga, visst, det önskar vi alla.

Kristina Eriksson sa...

Så du har varit på Wanås slott? Har velat åka dit ett längre tag. Var det sevärt?

♥ Hannele på Hisingen sa...

Kristina Eriksson, dom har ju olika utställningar varje sommar,mycket att göra för hela familjen, intressant med Yoko Ono, värt en resa.

Britt sa...

När jag var i japan hade de något liknande där man fick hänga sina önskningar//Britt

♥ Hannele på Hisingen sa...

Britt, Yoko Ono kommer ju från Japan.