Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

19 juni 2010

Grattis till brudparet!

Många lyckliga år till kronprinsessan Victoria och Daniel.

9 kommentarer:

AnnCharlotte sa...

Jag instämmer...

Hannele på Hisingen sa...

Ann Charlotte, jag var inte så rojalistiskt intresserad på 1970-talet, men råkade se det förra bröllopet hos min mor..

Tant Grön sa...

Absolut! Grattis till brudparet! Jag tror inte så mycket på själva monarkin, men detta är en stor händelse och vem kan säga nej till kärlek och glädje och skönhet och romantik?

Hannele på Hisingen sa...

Tant Grön, aldrig fel med äkta romantik och lite traditioner.

Trädgårdsdrömmar sa...

Ja det rann lite tårar när man fick se dom ge varandra sitt ja.
Tycker att Kungafamiljen gör ett bra jobb!!! De kostar ca 17 kr om året hörde jag. Kyrkan kostar några tusen.
Ha det gott!!!
Carina

Hanneles bokparadis sa...

Carina, jag gråter alltid vid bröllop..
Detta var väldigt vackert,
ha en fin kväll.

Znogge sa...

Instämmer! Vilket bröllop och vilken kärlek!

Ingrid E sa...

Underbart bröllop! Åkte in och fick uppleva den härliga stämningen på plats. Deras lycka gör oss andra glada o positiva.

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, visst blir man glad av att se dem tillsammans, det smittar.

Ingrid E, jag tänkte väl att du passade på att vara på plats, härligt.