Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

23 november 2008

Inte hemma ikväll

Julskyltning i Stockholm kan beskådas i min Julblogg.Sonens finalkonsert i Berwaldhallen innan muck.Ingrid E får nöjet att luncha tillsammans med mej.Kanske hinner jag julshoppa lite i huvudstaden.

9 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Oj, vilken spännande och händelserik dag: hoppas du/ni får en toppenbra dag!

Fritt ur hjärtat sa...

Oh vad roligt! Själv ser jga fram emot julkonserten med kulturskolan nästa vecka.

Läste du på min sida om sonen somutan att jag vet något fått en sopransax!? Livsfarliogt att släppa far och son till Göteborg själva;-)

Anonym sa...

Men så roligt program du har i helgen!! Ha så kul!! Grattis till Lotta också som vann telefonen i din julblogg :)

annette sa...

Så kul att få vara med om detta!

Hoppas Du hinner shoppa lite i Stockholm.

Kramen //annette

Anonym sa...

En spännande dag med måga upplevelser! Hoppas sonens konsert gick bra.

Chubby Chieque sa...

Oj! spännande. Hoppas du hittar fina saker i storstaden. Dem finns överallt.

Glöm inte att vara med och leka hos mig inför första advent.

kjams!

Hannele på Hisingen sa...

Samuel, det har varit väldigt bra, vi har hunnit med ganska myclat, mest jul och sonen är nöjd att mamma kom och lyssna :)

Simone, jättekul med (jul)konserter,
grattis till sonens nya saxofon!

Helga, kul att Lotta vann en fin seniormobil.
Helgen har varit hellyckad.

Annette, jag hann se en hel del juligt i Stockholm, men det blev inte så mycket shopping. Jätteroligt att vara med på sonens konsert, ungsomarna är så stiliga och duktiga. Kram.

Znogge, konserten var fint
och riktigt mycket snö i Stockholm,
mycket julljus, julmusik och annat fint.

Richie, shoppa kan jag göra hemma på Hisingen, ändå kul att se, hur det ser ut i huvudstaden denna årstid. Vintrigt. Bra konsert. Kram.

Synnøve. sa...

Ser ut som du hade en bra resa ialla fall. Kan nästan höra musiken om jag blundar och lyssnar.
Kramen Synne.

Hannele på Hisingen sa...

Synne, mycket bra resa, hann en hel del på några få timmar och kom hem också utan besvär, fast det hade börjat snöa i Stockholm.