Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

22 september 2006

Bok & Bibliotek


Årets Bokmässa i Göteborg har Mat & Trädgård på 2:a våningen;
Örtaträdgård, barnträdgård, böcker, föreningar och föreläsningar.



9 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen gud va läckert att trä upp äpplena sådär!!!!

JULIEK sa...

Oj oj oj, mat och trædgård, der ville jag ha varit, sukk.

Anonym sa...

Får nog ta mig en sväng in till stan i alla fall....

MariaJ sa...

Tuo humala on sitten kaunista tuossa pajun reunalla. Kiitos silmänruuasta!

Hannele på Hisingen sa...

Fialotta, precis, man ska inte slänga i komposten, om man har överflöd - utan leka lite med maten. :)

Julie, visst är det en farlig kombination, jag fick verkligen behärska mej..

Cleo, det tycker jag du ska göra, och ta på dej bekväma skor.

MariaJ, humala on tosiaan nätti - ja iso, luulenet tarvitaan molemmat, et tulis noita kauniita kukkia?

Diane@Diane's Place sa...

Hi, Hanele, and thank you for visiting my blog. The place where we camp IS very peaceful and quiet if there aren't a lot of people there, but summers and holidays can be pretty crowded there. More people are discovering our little Eden all the time. It's not nearly as quiet as it used to be. Off season is a lot quieter, though.

Feel free to visit anytime. :-)

Anonym sa...

vad gärna jag skulle vilja vara på bokmässa.
varför är allt så långt bort från mig ?

Anonym sa...

Vad kul att få se lite därifrån!

Hannele på Hisingen sa...

Diane, maybe like Hisingen?

Cia, det är så mycket att se, så man vet inte, vart man ska ta vägen..

Nilla, det glädjermej om jag kan dela lite med mej till andra.