Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

13 november 2017

första skivan julvört

Vörtbröd utan russin är som äta Skogaholmslimpa.

6 kommentarer:

Gunnel sa...

Mmmm! Julsmak.

Hanneles bokparadis sa...

Gunnel, med rökt nötkött och pepparrot ❤️

znogge sa...

Inget bröd i min smak så det hoppar jag över!

Hannele på Hisingen sa...

Znogge, maken blev så lycklig när jag köpt vörtbröd :)

Lena i Wales sa...

Oh, vd jag längtar efter vörtbröd, får stilla mig ett tag till!
Önskar dej en fin helg!

Hannele på Hisingen sa...

Lena i Wales, vi väntar inte...