Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

22 oktober 2017

mitt minimalistiska påfågelsrum

Mysigt sitta här och läsa mina anglofiliska böcker.

16 kommentarer:

Gunnel sa...

Det märks att du gillar påfåglar.

ulla laiho sa...

En helt fantastisk tavelvägg!!!

♥ Hanneles bokparadis sa...

Gunnel, och jag vet inte varför...

Ulla Laiho, jag trivs, det känns som om vi bodde i ett slott!

Ruben sa...

Minimalism när den är som bäst!

Hannele på Hisingen sa...

Ruben, eller hur! ❤️

Jael sa...

Ser jättefint ut:)

♥ Hanneles bokparadis sa...

Jael, jag stortrivs där bland alla böcker :)

roth phallyka sa...

Det märks att du gillar påfåglar.



หีฟิต

♥ Hanneles bokparadis sa...

Roth, och min mor undrar varför...

Merja sa...

Rena biblioteket hos dig:)) Förstår att du trivs.
Regnigt här idag, perfekt dag för att krypa ner i soffan och läsa en bra bok.
Ha det bra!

♥ Hanneles bokparadis sa...

Merja, påfåglar förstärker känslan av att bo i ett slott ❤️
Vi har fortfarande haft soliga dagar +20°C

Klimakteriehäxan sa...

Minimalistiskt är ordet. Så glad att i någon mån ha bidragit!

Hannele på Hisingen sa...

Klimakteriehäxan, många bra tips från dig ❤️ du kan se påfågeln ovanpå min Strindberg-hyllan, kuddarna hamnat längre ner.

Lena i Wales sa...

Ser härligt ut! Känns som man vill krypa in i bilden och blir del av myset!

Jeanette sa...

Så mysigt och ombonat!

♥ Hanneles bokparadis sa...

Lena i Wales, mitt favoritrum! ❤️

Jeanette, helt i min smak :)