Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

27 september 2013

Vackrast på Bokmässan

Många kommer aldrig till andra våningen, där allra finast med trädgårdsböcker.
Skönt att vila fötterna. 

13 kommentarer:

Ruben sa...

Du piffar minsann upp det mesta!

Ha det gott!
/Ruben

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Ruben, jag gör så gott jag kan ;)
Ha det bra

znogge sa...

Det är synd för där finns mycket intressant och det brukar vara lugnare och lättare att titta där!

♥ Hannele sa...

Znogge, verkligen!

Gunnel sa...

Någon gång måste jag bara ta mig till Bokmässan....och då måste jag helt klart till andra våningen.

♥ Hannele sa...

Gunnel, inte missa något bra :)

Glädjekällan sa...

Tänkte jag skulle åkt dit idag men kom bara till biblioteket i Stenungsund!
Trevlig helg
Birgitta

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Birgitta, bibliotek är toppen!
Trevlig bokhelg

Inga M sa...

Bokmässan skulle jag verkligen vilja besöka varje år. Har lyckats komma iväg några gånger men allt för sällan.

Hanneles bokparadis sa...

Inga M, lycka att bo i Göteborg :)

Klimakteriehäxan sa...

Men du och jag hittade i a f dit!

Helga sa...

Ser skönt ut det där...

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Hannele, trevligt!

Helga, skönt att vila fötterna :)