Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

26 december 2012

Min populära julblogg

I England är Hilma och Hilmer ganska omtyckta, se vad jag fick: här.

7 kommentarer:

Merja sa...

Kul!! Om jag inte miss helt galet så har jag för mig att det kom paket även i fjol:)
Ha en skön dag!

Anonym sa...

Alltid lika roligt med överraskningar//Britt

Hanneles bokparadis sa...

Merja, jag fick paket 3:e året i rad!

Britt, alltid fint med omtanke.

Johnna G sa...

Hahaha det lönar sig att vara lite jultokig minsann... ;-) Finfina paket har du fått.
Ha det gott och god fortsättning på julen!

Hannele på Hisingen sa...

Bondjäntan, eller hur, jag mår ju bra av att vara lite jultokig :)

Gela sa...

Men vad roligt med paket!!!!!!
Tusen tack för tipset nu ska jag minsann läsa in mig på min tryffeltomat. Håller på med fler inlägg så kommer väl fler i veckan. Ha en riktigt GOD FORTSÄTTNING!!!
/Gela

Hanneles bokparadis sa...

Gela, kul att vara tomat-nörd :)
God fortsättning!