Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

18 juli 2010

Herkules har det bra

Obs! Bilden är inte arrangerad, smultronen växer i munnen på honom.

10 kommentarer:

Anonym sa...

du får verkligen fram ett härligt budskap med dina bilder. Har du gått någon fotokurs?

♥ Hannele på Hisingen sa...

Anonym, tack. Nej, jag har inte gått någon fotokurs, men jag tar mycket bilder och lär mej hela tiden. Med min lilla fickkamera ;)

Znogge sa...

Som man sår får man skörda ;-) Kul bild!

Diqueen sa...

haha...du är underbar i dina bilder :) ha en fin söndag! Kram

♥ Hannele på Hisingen sa...

Znogge, ibland lyckas man..

Diqueen, nu ska jag äta upp smultronet :)

annette sa...

Men vad tror Du Herkules säger om Du tar smultronen ur hans mun;)

Härlig bild på dom rostiga verktygen!!

Ha en skön söndag!

annette

Mia sa...

Han har det då för bra, den där Herkules. :)

♥ Hannele sa...

Annette, jag springer fort därifrån :)

Mia, bättre plats kan han inte få.

Mimi sa...

Härlig din Herkules! Och riktigt förtjust i bär tydligen. Hälsn Mimi

♥ Hannele sa...

Mimi, tur att han bor där han bor :)