Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

10 april 2010

Trevlig helg

Jag tror inte maken har för avsikt att förgifta mej.

13 kommentarer:

Lilla Kullan ♥ sa...

Haha...Nää, det hoppas jag verkligen inte att han tänker. Kram till dig gumman

♥ Hannele på Hisingen sa...

Stina, nej, jag är ju redan gift,
ha en bra dag, kram.

Glädjekällan sa...

Av färgen att döma tror jag du har fel ;-)
Trevlig Helg
Birgitta

♥ Hannele sa...

Birgitta, det var riktigt gott :)

Bondjantan sa...

Men oj vilka drinkar! Härlig färg, man blir piggelin av dessa.

Trevlig helg på dig också! ♥

Znogge sa...

Är du helt säker ;-)

Britt sa...

Det var en härlig färg hur var smaken?//Britt

♥ Hannele sa...

Bondjäntan, Curaçao, makens nya hobby ;)

Znogge, gott var det i alla fall :)

Britt, väldigt gott, maken kan.

Klimakteriehäxan sa...

Ser livsfarligt ut. Tur att det inte var det!

♥ tant Hannele sa...

Klimakteriehäxan, skenet kan bedra :)

Synnøve. sa...

Goafton.
Är det den där HPNOTIQ som är bas i din drink? Den är så god. Har en flaska här med...

Kos er.
kramen Synnöve.

Njut i din trädgård sa...

Inte?

Jag är en skeptisk typ så jag hade då låtit han klunka först.

♥ Hannele sa...

Synnøve, Curaçao likör, kanske inte samma? Ha en trevlig helg, kram.

Njut, hihi, vi drack tillsammans ;)