Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

27 augusti 2017

sommaren inte slut än

Frukost på altanen.

14 kommentarer:

znogge sa...

Så mysigt!

Inger sa...

Här känns det precis som sommaren tagit slut, väderomslag från jättevarmt till ganska kallt.

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, äter frukost ute flera månader

Inger, jag tar på mig varm kofta när det behövs.

Jael sa...

Så trevligt när man kan ätä ute. Här väntar jag att sommaren skulle sluta för det är så varmt;vintern är bästä tiden här.

Hanneles bokparadis sa...

Jael, jag tycker om den svenska hösten ❤️

Polargrevinnan sa...

Idag har vi haft riktigt sommarväder men i morgon har det lovats regn.
Frukost i det fria - härligt. Morgontidningen är ett måste.
Ha det bra.
Kram Viola

Hanneles bokparadis sa...

Viola, man får ta vara på de soliga dagarna!
kram

Lena i Wales sa...

Tack för alla dina trevlig kommentarer hos mej!
Nu har jag äntligen lite tid att titta in hos dej också.
Gillar dina före-efterbilder!
Ha det bra!

Hanneles bokparadis sa...

Lena i Wales, jag är lagom flitig i trädgården :)

Gunnel sa...

Nej, det får vi verkligen hoppas att den inte är.Augusti brukar vara en fin månad.

Hannele på Hisingen sa...

Gunnel, även september i Göteborg.

UplayOnline sa...

jag tycker om den svenska hösten ❤️


แคมฟรอก

UplayOnline sa...

det får vi verkligen hoppas att den inte är.Augusti brukar vara en fin månad.


แคมฟรอก

Hanneles bokparadis sa...

Roth, augusti är min favoritmånad.