Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

11 februari 2015

min tantBrosch

Högklackat blir det inte så ofta, denna brosch passar mej.

10 kommentarer:

Gunnel sa...

Så kul! Jag har en nästan exakt likadan brosch och har skrivit ett inlägg till i morgon där jag har ett foto på den här broschen.

tant Hannele sa...

Gunnel, kul, jag ska titta :)

Annika Christensen sa...

Varken högklackat eller brosch här.
Allt i smycke går bara sönder eller försvinner för mig.
Lite halv tuff var den iallafall.
Allt gott
Annika

znogge sa...

Åh, så läcker den är :-) Här blir det inte mycket högklackat heller.

♥ Hannele på Hisingen sa...

Annika Christensen, när jag försöker vara fin så har jag smycken ibland. Fast till och med örhängen flög när jag dansade i Gyllene salen...

Znogge, andra tider nu :)

ulla laiho sa...

Tantbroscher är läckra. Jag använder inte smycken, eftersom jag så lätt tappar bort eller har sönder. Inte ens glasögonen kan jag hålla borta från förstörelsen.

♥ Hanneles bokparadis sa...

Ulla Laiho, vi vilda tanter har det inte lätt :)

Klimakteriehäxan sa...

Jag har örhängen som matchar ... röda glittriga ballerinaskor, en i varje öra! De borde självklart synas på bloggen. Får återkomma i ämnet.

Merja sa...

Söt:)

tant Hannele på Hisingen sa...

Klimakteriehäxan, då kan vi gå ut tillsammans ♥

Merja, passande i min ålder ;)