Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

11/26/2012

Vilken snäll son!

Sonen cyklade ett par mil i regn för att ge mej personligt träningspass på gym.

12 kommentarer:

Helga sa...

Vilken hurtig son du har. Jag skulle också behöva lära mig gymma. Båda mina barn skulle kunna vara PT till mig.

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Helga, jag ska försöka återuppta min träning, själv cyklar jag inte på vintern... Ta vara på dina barns kunskaper! Det gör jag ;)

znogge sa...

Nästa gång får du cykla med honom också ;-) Dubbelt upp! Fast nu ser jag att du ine cyklar vintertid...

Härligt när man kan hjälpas åt!

♥ Hannele sa...

Znogge, på sommaren kan jag tänka mej att cykla, men vi bor inte alls åt samma håll :)

Merja sa...

Har förstått sen tidigare att han verkar toppen!. Hjälper och överaskar sin mor.Bra uppfostran:)

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Merja, hihi, vi tränade och cyklade en del med honom när han var liten, nu får vi ränta ;)

Filifjonkan 1 sa...

Hej Hannele men hu är du ute och cyklar i sådant väder akta så du inte blir förkyld nu lagom till jul

♥ mormor Hannele sa...

Filifjonkan, jag åker spårvagn och sonen cyklar..

Suss o Kai sa...

:) så hjärtligt av honom, vill nog hålla sin mor i trim så hon mår bra kram Suss

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Suss, idag har jag tränat med dottern ;)
Kram

Klimakteriehäxan sa...

Och vilken duktig mamma som verkligen kommer iväg och tränar!

♥ Hannele sa...

Klimakteriehäxan, jo, jag får försöka...