Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

17 oktober 2012

I väntan på sommaren

Man kan brodera trädgård innan frökatalogerna kommer.

9 kommentarer:

znogge sa...

Kanske en julduk först bara ;-)

Filifjonkan 1 sa...

God förmiddag. Ja det kan man det är ju något för vår GerdaThyra som gör så mycket fint.

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Znogge, jag är inte så snabb :)

Filifjonkan, jo, GerdaThyra är duktig.

Inger sa...

Ser ut som en trevlig bok men brodera är inget för mig längre.
Kram

♥ Hannele sa...

Inger, kan vara avkopplande om man får göra som man själv vill :)

Glädjekällan sa...

Broderitiden är nästa förbi men jag blir lite avundsjuk på alla dina trädgårdsböcker.
Trevlig helg
Birgitta

♥ Hannele sa...

Birgitta, jag har inte hunnit brodera så mycket...

Maria sa...

Åh, jag är också broderisugen!

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Maria, visst är det avkopplande.