Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

16 april 2012

Vem ringer hon till?

16 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Hannele Hahha,, ja det kan man fråga sig

♥ Hannele sa...

Filifjonkan, hon ser ut att lyssna mest...

Ruben sa...

Antagligen vill hon nog bara veta dagspriset på majorica-pärlor. ;-)

/Ruben

♥ Hannele på Hisingen sa...

Ruben, inte alls omöjligt ;)

Ruben sa...

Och, vad tror du själv, Hannele???

/R

Znogge sa...

Hem skulle jag tro. Eller var det ET...

Helga sa...

Du är rolig du ;)

Merja sa...

Kanske metrologerna...ser lite kallt ut.
Fin rostsamling du har på berget!

♥ Hannele sa...

Ruben, jag tror hon fryser och vill hitta en billig resa till värme.

♥ Hannele på Hisingen sa...

Znogge, hon undrar vart pojkvännen tog vägen... Hon har suttit och väntat på honom ganska länge.

Helga, ibland ser man roliga saker mitt i vardagen.

Merja, det tror jag också, våren har varit väldigt kall.

LissAnna sa...

Haha... Till mig! Hon vill ha snö!

Jo, men här blandar vi allt, vet du.
Kram Stina

♥ Hannele sa...

Stina, jag har förstått det,
kram.

Filifjonkan 1 sa...

Hannele hon kanske ringer till Röda korset efter lite varma kläder hihi...

♥ Hannele sa...

Filifjonkan, mycket troligt :)

Gunilla sa...

Polisen - hon har ju blivit bestulen på sina kläder. Eller den andra skulpturen som sitter i bakgrunden kanske...

♥ Hannele på Hisingen sa...

Gunilla, det skulle inte förvåna mej...