Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

3 mars 2012

Positiv person

8 kommentarer:

Maria sa...

Jag njuter oftast av musik. Om jag tycker om den förstås. Men nu när jag arbetar hemma och är ensam vill jag oftast ha tyst.

Hanneles bokparadis sa...

Maria, det förstår jag, vi är också en stor familj och jag njuter också av ensamheten och tystnaden.

Inga Magnusson sa...

Musik känns som nästan livsviktig. Saknas om det blir för långt emellan. Men det gäller förstås inte alla typer, det måste vara sånt som stämmer.

Hannele på Hisingen sa...

Inga Magnusson, jag vill i alla fall testa det mesta, man kan lära sig...

Han sa...

jag älskar musik, jag tycker det måste vara värst att vara döv.

Hanneles bokparadis sa...

Han, svårt att välja... man vill ju ha alla sina sinnen.

Znogge sa...

Musik hör till men jag är nog inte tillräckligt öppen för klassisk musik är jag inte så förtjust i...

Hannele på Hisingen sa...

Znogge, jag har varit tvungen att lära mej tycka om både det ena och andra, eftersom alla i familjen har spelat :)