Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

13 december 2011

Natten går tunga fjät

Rösta gärna på Lucia-frågan här bredvid -->

11 kommentarer:

Znogge sa...

Har röstat!

Trevlig Lucia.

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, ha en fin dag :)

AnnCharlotte sa...

Jag har också röstat.

Hannele på Hisingen sa...

Ann Charlotte, bra :)

Gerda-Thyra sa...

Önskar dig en Glad och Trevlig Luciadag!

tant Hannele sa...

Gerda-Thyra, tack, önskar dej detsamma!

Filifjonkan 1 sa...

Ja samma med mitt barnbarnbarn också feber och snorig. Men skall i morgon på ett annat i skolan.

Filifjonkan 1 sa...

ja jag har med röstat

Hanneles bokparadis sa...

Filifjonkan, tråkigt när de vill vara med, men så är det, mitt barnbarn får sjunga åt mej hemma.

Britt sa...

Jag har lagt min röst//Britt

Hannele på Hisingen sa...

Britt, tack, kan vara kul att se trenderna.