Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

17 september 2010

Rosa flamingos

Det kan hända att maken kan göra en drink till mej utan rosa flamingos,
men dumt att chansa, bäst att vara förberedd.

11 kommentarer:

Znogge sa...

Anar jag en helkväll ;-)

Hannele på Hisingen sa...

Znogge, det blir det, fast inte hemma ;)

Ann-Christin sa...

Jag gillar också rosa flamingos och har två av plast oende i min rabatt!

Ann-Christin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena sa...

Tänk en Gröna Hissen med dessa i ;)

Ha en trevlig helg!

Hanneles bokparadis sa...

Anki, helt underbart :)

Lena, vi får se, vad maken överraskar mej med, trevlig helg.

Filifjonkan 1 sa...

Hej Hannele, hahha ja flamingos kan man ha till mycket,Låter som du skall ha fest eller liknande hoppas det blir trevligt,

Hannele på Hisingen sa...

Filifjonkan, jo, det blir fest både hemma och borta, men rosa flamingos passar alltid :)

Gunilla sa...

Hade jag haft sådana, hade jag i alla fall fått lite färg på "dryan" utan oliv, som jag just nu sitter och zippar på...

Hanneles bokparadis sa...

Gunilla, det ena utesluter inte det andra ;)

Klimakteriehäxan sa...

Räcker ju till rätt många glas ...