Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

16 februari 2019

Äntligen! ❤️

jag har ju alltid varit trendig

13 kommentarer:

Gunnel sa...

Det bästa är att följa sin egen smak och strunta i alla trender. Huvudsaken man trivs.

Hannele på Hisingen sa...

Gunnel, bra att inreda efter egen smak ❤️
men många hem är väldigt lika varandra...

Jael sa...

Ser fint ut

Znogge sa...

Någon ska ligga steget före ;-) Fast viktigast är nog att man har det så att man trivs oavsett trender!

Klimakteriehäxan sa...

Tänk så bra att man får göra som man vill hemma hos sig själv! Mexi- eller mini-. Eller kanske mittemellan?

Lena i Wales sa...

Är det redan 16 februari i Sverige? Här i Spanien är det bara den 14 februari, men Sverige är ju före i fråga om mycket, så okej, hi,hi!
Idag är Alla Hjärtans dag i alla fall.
Fin inredning. Mannen är minimalist, jag gillar grejer, så ibland får man kompromissa.
Ha det bra vilken datum det än är!

Hanneles bokparadis sa...

Jael, rosa är ju fin färg ❤️

Znogge, trender hinner man ju inte följa...

Klimakteriehäxan, my home is my castle.

Lena i Wales, vet inte, jag ger inte ut någon dagstidning... Maken och jag har nästan var sin våning :)

skogsnuvan sa...

Härligt då får jag ha det som jag har det, färggrant och fullt med grejor. Fast egentligen bryr jag mig inte om vad som är inne eller inte. Jag har det som jag vill

Hannele på Hisingen sa...

skogsnuvan, ibland kan en råka sammanfalla med trenderna :)

Rämmengården sa...

Jag älskar färger 😍

Hanneles bokparadis sa...

Rämmengården, vem gör inte det :)

Bosse Lidén sa...

Då räknar jag med att snart få se ditt hem i "Vem bor här?"
Jag anser att alla ska ha det som de vill. Inte efterlikna trendiga tidskrifter. Bättre att ha det personligt.

Hannele på Hisingen sa...

funkar dåligt med inloggning