Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

1 juli 2013

Min brudbukett av plast à la 1983

Jag hade inga blommor och fotografen la plastblommor i min famn.

12 kommentarer:

Inga M sa...

Vilket minne det blev! Klart ingen ser skillnad på plastblommor och riktiga på ett foto och det visste han förstås! Kul att fira.

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Inga M, och det kan gå bra även pm allt inte är perfekt ;)

znogge sa...

Men gifta blev ni och det med en viss framgång får man väl säga ;-)

♥ Hannele sa...

Znogge, det var ju huvudsaken ;)

Ruben sa...

Vad spelar det för roll om blommorna är konstgjorda när KÄRLEKEN är äkta!!!
(Vad klok jag är idag)!

Grattis!
/Ruben

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Ruben, underbart klokt!
Kram

Stina sa...

Ja, men det funkar ju det med... bara man får den man vill ha.;-) Kram

♥ Hannele sa...

Stina, så är det, alla planerar inte allt ;)
Kram

Britt sa...

Det verkar att ha funkat med plastblommor//Britt

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Britt, lite komiskt ändå...

Klimakteriehäxan sa...

Vi gifte oss samma år - 30-årsdag blir det! Fast jag hade riktiga blommor. Rosor och luktärter.

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Klimakteriehäxan, grattis! jag gifte mej med en fattig värnpliktig ;)