Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

5 september 2012

Ny kudde

Fler fina påfåglar finns här.

14 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Kuddar helt klart i min smak (det visste du redan) - och jättesnygg header din lille gosse bjuder på!

skogsnuvan sa...

Kudden till höger gillade jag skarpt Lite ovanlig

Unknown sa...

Snygga färger//Britt

Hannele på Hisingen sa...

Klimakteriehäxan, sonen råkade vara på rätt plats rätt tid. Påfåglar är jag svag för...

Hanneles bokparadis sa...

Skogsnuvan, den köpte jag inte...

Birgit, påfåglar är min svaghet.

Znogge sa...

Så snygga!

Södergatan sa...

Snygga kuddar,men den högra är väl mera lik en koltrast??

Merja sa...

Så snygga kuddar!! Vill oxå ha några fåglar hemma... Måste allt hålla utkik efter fågel tyg:)
Ha en bra dag!

Hannele på Hisingen sa...

Znogge, verkligen fina.

Hanneles bokparadis sa...

Södergatan, den med koltrast köpte jag inte..

Merja, fåglar är alltid fina, speciellt påfåglar.

Helga sa...

Läckert! Jag är också mest förtjust i den högra...

Hannele på Hisingen sa...

Helga, jag gillar påfåglar :)

Inga Magnusson sa...

Sååå fina! Gillar jag verkligen!

Hanneles bokparadis sa...

Inga Magnusson, tänk så mycket fint man kan hitta.