Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

28 augusti 2012

Drömjobbet

Bilden blir större:
Kolla tjejen i den fina båten som får fota alla snygga män.

10 kommentarer:

Znogge sa...

Säkert ett spännande jobb! Om man inte har anlag för sjösjuka...

Ruben sa...

Nästa gång blir det din tur, Hannele!

Ha det gott!
/Ruben

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Znogge, inte så farligt.

Ruben, jag gjorde faktiskt något liknande på en mindre båttävling!

Södergatan sa...

Det måste vara en tuff tjej,lika tuff som killarna som seglar!

♥ Hannele sa...

Södergatan, hon får inte tappa kameran...

Ruben sa...

Har du vattentät kamera?
/Ruben

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Ruben, jag hade kåpa till min gamla kamera, men kameror är inte eviga... inte hos mej i alla fall. Och jag glömde kåpan den gången jag tappade makens (!!) kamera i toa...

Gela sa...

Kameran i toan det var nytt jag har bara lyckats tappa telefonen där... Ha en fin kväll/Gela

AnnCharlotte sa...

Jag tvättade min telefon i tvättmaskinen men som tur är går inte kameran ner i byxfickorna :))

♥ Hannele sa...

Gela, nästan lika illa :)

AnnCharlotte, jag har alltid en liten kamera i handväskan...