Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

29 maj 2012

Tävlar med Ruben

Ruben där, säg mig vem som i landet fagrast trädpion har.

12 kommentarer:

Merja sa...

Undrar det...vacker är din i allafall:) Många fina nyanser av grönt i bakgrunden.
Ha det gott!

♥ Hannele sa...

Merja, ok, jag vet att jag blir tvåa ;)
Det har blivit ganska spännande med olika former och färger av grönt.

Ruben sa...

Den är ju inte riktigt så fin som min pion, men har verkligen hamnat i ett mycket fint sällskap! ;-)

Ha det gott!
/Ruben

♥ Hannele på Hisingen sa...

Ruben, skönt att vara i fint sällskap ;)
Ha det bra!

AnnA sa...

Hannele, min vita...Men jag har en liknande din med som är på g.
Kram på dig!
hälsn
AnnA

♥ Hannele sa...

AnnA, visst är dom fina!
Kram

Anonym sa...

Har inte sett Rubens men din är ju tjusig//Britt

♥ Hannele på Hisingen sa...

Britt, tack, klicka på länken...

helga sa...

Jättefin! Har tyvärr ingen pion...

♥ Hannele sa...

Helga, de vanliga pionerna är väldigt vackra och tåliga.

Med fingrarna i (j)orden sa...

Jämt skägg säger jag. Båda är jätteläckra!
Eva

♥ Hannele på Hisingen sa...

Eva, det var snällt sagt ;)