Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

5 maj 2011

Min dröm uppfylld

Jag har alltid drömt om blommande körsbärsträd bakom fönstren.

13 kommentarer:

Merja sa...

Fint! Drömmar är till för att förverkligas:)

Gela sa...

Härligt!!/Gela

Znogge sa...

Jag har ett utanför köksfönstret och njuter av det på morgonen. Men tyvärr är blomningen så kort!

LindaLunda sa...

Sååå fint!

Hannele på Hisingen sa...

Merja, det mesta har blivit som jag drömt ;)

Gela, man blir riktigt glad.

Znogge, man får njuta intensivt.

Linda Lunda, jag springer runt och bara njuter :)

Helga sa...

Jättefint! En härlig dröm som inte är omöjlig att få till...

Jag har alltid drömt om att bo vid en stor sjö eller vid havet och sitta och titta ut över det vid köksbordet... Det har inte förverkligats ännu...

Västanvind sa...

Härlig utsikt..
Lite har du väl påverkat dina drömmar själv också:)

Hlsn. Eivor

Lillemor sa...

Så vackert med de röda gardinerna som kontrast...

Hanneles bokparadis sa...

Helga, stugan har ni väl vid vatten..

Eivor, jag som planterade körsbärsträdet, nästan rakt på grundberget :)

Lillemor, egentligen är gardinerna orange..

AnnCharlotte sa...

Vad vore livet utan drömmar....

Hannele på Hisingen sa...

Ann Charlotte, de uppfyllda är bäst :)

thejeanettishway sa...

oj vad jag gillar dina orange grejer i fönstret!
hälsar tant i dalsland//

Hanneles bokparadis sa...

Jeanette, orange inte så dumt :)