Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

4 april 2010

Vår i luften

En härlig solig dag, man vill göra något roligt.

15 kommentarer:

AnnA sa...

Jag tittat ut: Knallmörkt, och jag SKA gå och lägga mig!
Ha det!
hälsn
AnnA

Eva Linnea sa...

Jag ska ha kul på Plantagen, K-rauta och andra shopping-ställen i dag. Nya trädgårdsredskap ska jag inhandla och vit färg.
Kram Eva Linnea

Hannele på Hisingen sa...

AnnA, helt underbara soliga vårdagar..

♥ Eva Linnea ♥ låter som en toppensysselsättning.

Stina sa...

Här har vi sol. Men imorgon får vi snö.:-( Varför? Fattar ingen att Stina inte vill ha mera snö?;-)
Kram

Hannele på Hisingen sa...

Maud, glad påsk!

Stina, så kan det vara i april, kram.

Tigris Predikantan sa...

Du har redan börjat med ngt roligt: din bild gör mig vårglad! *ler*
:)

Polargrevinnan sa...

Jag har haft en trevlig dag och snart bär det iväg på middag.
Igår gömde vi ägg, fast barnbarnen är tonåringar vill de ha det så.
Godis i påse - va då - de ä väl inget roligt - och roligt blev det.
Fortsatt trevlig helg.
Kram Viola

Anonym sa...

Glad blir man... både av att tita in här och att solen ger oss värme

Hanneles bokparadis sa...

Tigris Predikantan, vårkänslorna är här :)

Viola, hihi, vi har också skickat våra vuxna "barn" med flickvänner att leta ägg i trädgården :) Trevlig helg, kram.

Peter, spännande.

Marlene, eller hur, fin tid nu.

Britt sa...

Här har jag njutit i fulla drag av den varma vår solen//Britt

Merja sa...

Här har möblerna till uteplatsen åkt ut idag. Det smakade gott med fika där i solen:)
Glad fortsättning!

Merja sa...

Här har möblerna till uteplatsen åkt ut idag. Det smakade gott med fika där i solen:)
Glad fortsättning!

Hanneles bokparadis sa...

Britt, man få passa på :)

Merja, vi har också framme några stolar, visst är det härligt, god fortsättning på helgen.

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Glad Påsk Hannele! Vilka härliga påskkompisar du har varit på utflykt med!

Hanneles bokparadis sa...

Karin, eller hur :)