Welcome to Hannele's paradise on Hisingen. Inte bara drömmar, utan verklighet. __ Sumeba miyako. Home is where you make it.__ "Var du än bor, lär du dig älska det," japanskt ordspråk. En liten trädgård på 810 m² på ett berg, blandat med natur och tuktade buskar och fruktträd, nära havet, skog, åkrar och öppna landskap, nära alla storstadens nöjen. Trädgårdsblogg halva året.__ "Paradiset finns här, just nu, bara du har vett att ta vara på det." My own photos (CLICK on images to enlarge). Besök även: Hanneles bokparadis.

16 november 2006

Die beste Anzeige des Woches

Vi har inte någon "Ingen reklam"-lapp i brevlådan, för då skulle jag även missa all reklam för plantskolor :)

Jag har inte vana att visa andras bilder eller saker, bara mina egna, men den här kunde jag inte låta bli, den är helt underbar, in i minsta detalj.
"Less is more
" har aldrig riktigt varit min melodi, sofistikierad är ett ord som jag knappt kan stava till, jag har väl gjort mina fumliga försök, utan större framgång.

(CLICK on images to enlarge)

7 kommentarer:

Anonym sa...

He,he så morsom!! Jeg kan ikke ha "nei takk til reklame" jeg heller, kan jo være en går glipp av noe....

Anonym sa...

Filifonkan säger det var en tjusig bild vilka motsatser hårig bringa sticka o virkar för att inte tala om sminket, Hm kanske man skulle snygga till sig så och gå till konsum en måndagmorgon för at se vad som händer ..man blir väl portad för tid och evighet...fnissar

Anonym sa...

Karna, ja, nu vid juletid klipper jag julmotiv och tomtar till adresslappar ur all julreklam :)

Filifonkan, du får inte glömma kameran!

Anonym sa...

ÅH! Gene Simmons, min idol i tonåren. Vad glad jag blir att se honom igen...Anna

Anonym sa...

Fick sådan reklam jag med... den var den bästa reklam jag sett på evigheter. Annars är ju reklam så trist!

Mia sa...

Den var god! Jeg har "Ingen reklame"-lapp i postkassen, og noen ganger har jeg følelsen av at jeg går glipp av noe (får foreksempel aldri Ikea-katalogen i postkassen, selv om den hadde vært velkommen...)

Anonym sa...

Anna, Gene Simmons har fått nya intressen..

Nina, reklam med humor, den är farlig, den fastnar :)

Mia, du kan väl ta bort "Ingen reklame"-lappen, när Ikea katalogen kommer.